Wednesday, November 11, 2009

I'm back!

Hier ben ik eindelijk weer! We wonen nu al een tijdje in Utah en het werd tijd dat ik maar eens terug aan mijn blog begon.

Voor de nieuwe lezers: Ik ben eind mei 2009 verhuisd vanuit Missoula, Montana en ik hield daar een blog bij van mijn avonturen aldaar. Als je geinteresseerd bent: Hier is een link naar mijn oude blog.

Het is een bewogen zomer en herfst geweest. In Juni hadden we allerhande problemen met de pijpen en septische put van ons huis. Het duurde weken voordat alles was opgelost en maanden voordat de bank onze onkosten heeft terugbetaald. Ja hoor, de bank heeft onze kosten terugbetaald omdat ze informatie hadden achtergehouden! We hebben in september nog veel slechter nieuws gekregen: Bij Piombo, onze hond die we al sinds Rome hadden, werd kanker vastgesteld en nog geen week later hebben we hem moeten laten inslapen. Het was een afschuwelijke ervaring waar we nog altijd niet over zijn.

Alles was natuurlijk niet negatief. In Augustus hebben we een road trip gemaakt. We zijn van hier naar Las Vegas gereden, dan naar Los Angeles, van daar naar Mexico en terug via San Diego en Las Vegas naar huis. Afgelopen week ben ik ook nog eens naar Belgie geweest - dat was alweer anderhalf jaar geleden. Het was leuk om iedereen nog eens te zien!

Met het verlies van Piombo was er ook weer een nieuw plaatsje in ons gezin om een hondje te redden van het asiel, en dat hebben we deze week gedaan. Het arm beestje was heel zijn leven buiten aan een koord vastgebonden, werd hoogstwaarschijnlijk geslagen en is erg erg mager. Hij is hier nu bijna een week en begint zich stilletjes aan thuis te voelen, al heeft hij nog altijd een beetje schrik en is hij nog altijd behoorlijk mager.

Verder is er niet veel nieuws te vermelden. Ik werk nog altijd van thuis uit en Angela is hard op zoek naar een job nadat ze is afgestudeerd. We wachten ook vol ongeduld op de sneeuw zodat we de onze snowboards nog eens kunnen aanbinden.. er zou morgen en zaterdag wat sneeuw moeten vallen dus we kunnen alleen maar hopen!

No comments:

Post a Comment